tirsdag 12. januar 2010


Jada, vi har kommet oss ut døren! Under utallige lag med ull og dypt nede i vognen kunne en såvidt skimte et lite barnehode, hihi. Men det måtte til også, for vel hjemme igjen var han faktisk kald på både hender og føtter, ikke så veldig kald men likevel nok til at mamsen må være enda mer forsiktig neste gang! Vi tok oss en skøytetur, dvs. jeg gikk på skøyter og de andre så på. Veldig gøy! sist jeg gikk på skøyter var jeg gravid (ca. 1 år siden) og husker at jeg stresset ganske mye med balansen, hehe. Dessuten blir en helt panisk på å ikke ramle, så da holder en i hvert fall på å ramle hele tiden. Tyngdepunktet forskyves jo når magen vokser, og i tillegg har jeg lest forskning som har vist at lillehjernen krymper midlertidig under graviditet (noe som jo kan forklare alle balanseproblemene og koordinasjonsvanskene). Broddene funker bra, men min bedre halvdel synes det er fjollete. Han om det :)

Ingen kommentarer: